לצלם סיפור

לצלם סיפור

תכירו את רותם שריר, ילדה יפה ועדינה, כחולת עיניים ומבט מהפנט. היום היא בת 12, חוגגת במסיבה כיפית ומדליקה במיוחד. צילמתי את רותם לצילומי בוק בת המצווה שלה. כשרותם באה אלי להתרשם מהאלבומים, דיברנו על התחביבים שלה, על חיי היום יום שלה כנערה מתבגרת ועל העדפות שלה לצילומים, כדי שהאלבום שלה יצא בדיוק כמו שהיא חולמת עליו. רותם סיפרה לי שהיא בחוג תפירה, ולשבצילומים היא תלבש בגדים שהיא מעצבת. וואוו !!! התלהבתי ממש!

יום הצילומים הגיע, יצאנו לצלם בטבע ורותם הביאה איתה מלתחה שלמה של בגדים שהיא עיצבה ותפרה בכשרון רב – שמלות, חצאיות, חולצות מודפסות ואוברול כחול כים. כל הבגדים תפורים בגזרות מחמיאות, צבעים נכונים ומראה ייחודי. כאדם פרפקציוניסטי התבוננתי על הגימורים והם היו פשוט מושלמים. בסוף יום הצילומים החוויתי, יצאנו מהטבע ונכנסנו לעיר - פינקתי אותה בצילומים בסטודיו לתפירה שבו היא לומדת, וכל זאת כדי שהסיפור של רותם יסופר במלואו.

אני מאמינה שלכל אחד מאיתנו יש סיפור, יש ייחודיות. כצלמת פוטותרפיסטית אני מצלמת גם את מה שיש בתוכנו. אני חושפת את הסיפור בדרך ויזואלית. חשוב לי לצלם בהדגשת היופי הטבעי ולהוציא החוצה את הקיים מבפנים. המצלמה רואה הכל, גם את מה שנראה לנו שלא... כל בוק שאני מצלמת ומעצבת הוא שונה ומיוחד, כי ככה אנחנו, כולנו שונים. בסוף נשארת מזכרת נפלאה לכל החיים וככל שהזמן יעבור ערכה יגדל ויגדל...

מה תרצי להיות כשתגדלי?

ציפור קטנה לחשה לי שגם את שמלת בת המצווה שלה רותם עיצבה ותפרה בעצמה. תזכרו את השם - רותם שריר– מעצבת אופנה!

נגישות