התמונות שבאלבום

התמונות שבאלבום 

הילדה שלך חולמת על בוק בת המצווה שלה ואת, בדרך להגשמת חלומה כבר מבינה, שעוד רגע היא הופכת לנערה. גיל ההתבגרות כבר התחיל ואת רוצה עוד קצת מהתמימות השובבית של בתך האהובה. בין כל ההכנות לחגיגות בת המצווה את רואה אל מול עינייך את התינוקת הקטנה שלך גדלה, ואת גדלה יחד איתה. את חושבת על כל הדברים שלימדת אותה ושהיא לימדה אותך. נזכרת במשפטים הראשונים שהרכיבה, בטיולים המשפחתיים וכמובן בכל הטקסים של הגן.

דמעות של אושר חונקות את גרונך כי היא אחת ויחידה. מיוחדת, אין עוד אחת כמוה והיא שלך. את אוזרת אומץ וממלמלת לעצמך בלב ״הייתי עושה זאת איתה שוב״... ואז את פונה לאלבום המשפחתי, בוחנת את החיוך, את המבט, את החיבוק. נזכרת בשמלות שאהבה במיוחד, בפרצופים המיוחדים לכל מצב רוח, בחגים ובימי ההולדת. את התמונות שצילמת שמרת קרוב ללבך, עכשיו את מגלה את הערך האמתי שלהן וכמה טוב שיש לך אותן.
את תמיד רוצה את הטוב ביותר בשבילה- הבגדים הכי יפים, הציוניים הכי טובים והחברות הכי מפרגנות. חינכת אותה להיות טובה ומנומסת, שמחה ואוהבת, ותמיד איחלת לה בריאות והצלחה. כן, היא הכוכב שלך.
גם אני אמא וזה גם הסיפור שלי. גם לי זה קרה, רציתי מהילדה שלי עוד קצת, רציתי לעצור את הרגע. הרגע הזה שכשנביט בו באלבום, נתרגש שוב והלב יתרחב. כך בעצם נולד ״ענן ורוד״ (בוקים לבת מצווה)- המצלמה שלי תופסת את הקסם של הרגע היפה ביותר, בו ילדה הופכת לנערה ואת התמונות אני מעצבת באלבום שאין דומה לו.
הילדה שלך חוגגת בת מצווה. אז לפני שהיא פוסעת צעד נוסף בעולם, הרשי לי לצבוע לה אותו בוורוד.
שלכן, אורנית אלוני
אלבום בת מצווה ענן ורוד

אלבום בת מצווה ענן ורוד

נגישות