אמא ובת ביום צילומים לבוק בת מצווה

אמא ובת ביום צילומים לבוק בת מצווה

זהו היום שלכן – אמא ובת. יום הצילומים לבוק בת מצווה של "ענן ורוד" יזכר אצלכן, כאחד הימים השמחים שתחלקו יחד בזמן המעבר בין הילדות לבגרות. כצלמת בוקים לבת מצווה חשוב לי ליצור עבורכן יום צילומים שהוא חוויה מרגשת ושמחה. לאחרונה השתתפתי בסדנאות הסוקרות טקסי בגרות מכל העולם- חלקם מרגשים וחלקם צבעוניים, חלקם אישיים וחלקם שיתופיים. כשחשבתי על צילומי בוק בת המצווה שאני יוצרת עבור בנות 12, הבנתי שיום הצילומים והאלבום הם טקס מרהיב, מרגש, מחבר, אישי ושיתופי כאחד.

אמא ובת - זמן איכות

חגיגת בת המצווה, כפי שתהייה – בת מצווה במועדון, בת מצווה באולם או נסיעה לחו"ל – זוהי נקודה חשובה הראויה לציון. זהו האירוע הכי גדול שיהיה לבתך עד יום חתונתה (אותו היא תחלוק עם אהוב לבה). אל תפספסו את ההזדמנות שלכן ליהנות ביחד ותחגגו אותו ביום צילומים חוויתי ומרגש, בדיוק בנקודה החמקמקה הזאת, לפני שבתך הופכת לנערה. אמא, כשתראי את בתך עומדת מול המצלמה, בונה לעצמה נוכחות ואמירה אישית, זה הזמן שלך לפזר עליה מחמאות ולעודד אותה. תראי אותה, תראי עד כמה היא מקסימה והיא שלך.

לצוף על ענן ורוד

כשבתך תתבונן בבוק בת המצווה שלה ותאמר "אמא, אני יפה" תשמחי, היא באמת מרגישה כך!

כצלמת פוטותרפיסטית חשוב לי לצלם תמונות נפלאות ולבטא דרך צילום ערכים נוספים, שאת חלקם תרגישו היום ואת חלקם תבינו במבט לאחור, כשהערך של התמונות יעלה. המצלמה רואה הכל, וכדי שהתוצאות יהיו מושלמות בתך צריכה להשתחרר מול המצלמה. לך יש את היכולת לעזור לה. התפקיד שלך כאמא ביום הצילומים של בתך הוא להיות חברה בשבילה, נינוחה ומכילה - להיות שם כל כולך בשבילה, גם כשהיא מובילה. תפקידי כצלמת הוא לראות ולהתבונן ביופי ובקסם של בתך. אני מכוונת, מדריכה ומדגישה את הצדדים היפים שלה – הן באמירה והן בצילום. תאמיני לי, אלו 3 שעות של כיף ושל תרפיה. אחרי הצילומים, אמהות מתקשרות אלי ומספרות לי על הקסם שהיה ועודנו נשאר באוויר – הן מרגישות שהיום הזה היווה נקודה של שינוי אצל בתן - עליה בתחושת הביטחון העצמי, גילוי הצדדים היפים שלה, צורת הלבוש והאסתטיקה התחדדה ועוד, כאילו ונדמה שהצילומים היו רק תירוץ...

​​

 

נגישות